- All
- საჟავოი ფილტრი
- შემაწუხებელი კითხვები
DPF (დიზელის ნაწილაკების ფილტრი) არის სისტემა, რომელიც გამოიყენება დიზელის გამონაბოლქვის ნაწილაკების შესამცირებლად. DPF გაუქმება გულისხმობს ამ ფილტრის ამოღებას და ავტომობილის მართვის ბლოკის პროგრამაში ცვლილებების შეტანას, რათა ფილტრის არ არსებობამ არ გამოიწვიოს პრობლემები.
DPF – საჟევოი ფილტრის მექანიკურად გაუქმების შემდეგ აუცილებელია ავტომობილის მართვის ბლოკის პროგრამირება რათა აღარ მოხდეს ე.წ რეგენერაცია და ასევე ავტომობილის პრიბორზე და ძრავის კომპიუტერში აღარ გამოჩდეს DPF სისტემის შეცდომები, ასევე ავტომობილი არ გადავიდეს ავარიულ რეჟიმში და არ შეზღუდოს ძრავის და ტურბინის მუშაობა, თუ პროგრამულად სრულფასოვნად არ გაითიშება საჟავოი ფილტრის სისტემა ავტომობილი გააგრძელებს რეგენერაციებს რის დროსაც ხდება ბევრი საწვავის ჩასხმა ცილინდრშიც რაც იწვებს შემდეგ პრობლემებს:
- საწვავი მოხვდება ძრავის ზეთში და შეერევა მას
- ავოტმობილს ექნება თეთრი ფერის გამონაბოლქვი
- შესაძლოა ძრავი წავიდეს რაზნოსზე და დასტუკდეს (იხილეთ ვიდეო ამ ლინკზე)
დღევანდელი ტექდათვალიერების ნორმების გათვალისწინებით არცერთ ავტომობილს გაუქების გამო პრობლემები არ შექმნია თუ ძრავის სხვა ყველა დეტალი გამართულად მუშაობს და ავტომობილს ნორმალურად უფუნქციონირებს: ფარსონკები, ტურბინა, ვოზდუხამერი და ასე შემდეგ. უფრო მეტიც თუ მანქანა ხშირად რთავს რეგენერაციებს გაუმართავი DPF სისტემის გამო, ამ დროს გამოიყოფა ხილული ბოლი და შეუძლებელია ტექ-დათვალიერების გავლა, გაუქმების შემდეგ კი ეს პრომლემა გვარდება სამუდამოდ. რა მოხდება 5 და 10 წლის შემდეგ არავინ იცის და სამუდამო გარანტიას ვერავინ მოგცემთ რომ წლების შემდეგ ტექ დათვალიერების ნორმები არ შიცვლება ან თუნდაც სულ არ აიკრძალება დიზელის ძრავიანი ავტომობილები, მაგრამ მაინც ვითვალისწინებთ სხვადასხვა სიტუაციებს და კატალიზატორს ყველა მანქანაზე ადგილზე ვტოვებთ და მხოლოდ საჟავოი ფილტრის გაუქმებას ვურჩევთ მძღოლებს
- ორი წლის წინ თქვენთან დავაპროგრამე მანქანა და ეხლა მანქანაზე ჩეკმა ამინთო, პროგრამის ბრალი ხომ არ იქნება?
პასუხი კითხვაზე: თუ პროგრამას ხარვეზი აქვს რის პროცენტიც 1% შანსია ჩვენი გამოცდილების მიხედვით, პრობლემა მალევე გამოვლინდება და საშუალოდ იმ დღესვე შეეტყობა მანქანას ან 2-3 დღეში, ასე რომ თვეების მერე ან წლების მერე ავტომობილს თუ რამე გაუფუჭდება სავსებით ნორმალურია იმას თუ გავითვალისწინებთ რომ მანქანას ათასობით დეტალი აქვს საჟავოის, ეგეერის ან თუნდაც ბლუტეკის გარდა, ასე რომ სანამ მოისურვებთ სამუდამო გარანტიას მთელს ავტომობილზე და უფასო დიაგნოსტიკას კარგად დაფიქრდით. ავტო დილერებიც კი სულ ახალ ავტომობილზე 2-3 წელს იძლევიან გარანტიას ისიც გარკვეულ დეტალებზე მაშინ როდესაც ცენტრში 80 000-150 000 ლარს იხდით და ჩვენთან 500-600 ლარიან მომსახურებაში ნუ მოისურვებთ სამუდამო უფასო დიაგნოსტიკას 🙂 . თუ ჩეკმა აგინთოთ ჯერ გაუკეთეთ დიაგნოსტიკა, ნახეთ რა პრობლემის გამო აანთო მანქანამ ე.წ ჩეკი (რომელსაც დაახლოებით 200-300 მიზეზის გამო ანთებს ავტომობილი) და მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეგვაწუხეთ თუ ბრალეულობა ჩვენი მხრიდან დადგინდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში გადაიხდით დიაგნოსტიკის საფასურს და ჩვენ შეგიმოწმებთ. - ერთი თვის წინ თქვენთან გავაკეთეთ პროგრამირება და ეხლა ნათურა დამეწვა, ან აბეესის დაჩიკი გაფუჭდა , ან ფეჩი ცხელ ჰაერს აღარ უბერავს, და ასე შემდეგ.როდესაც ავტომობილზე ვაუქმებთ საჟავოის, ან ეგეერს, ან ბლუტეკს და ასე შემდეგ ვეხებით მხოლოდ ძრავის კომპიუტერს და პროგრამას ვცვლით ძრავის კომპიუტერში, რომელიც უზრუნველყოფს ძრავის მუშაობას და არა ABS-ის ან ლუქის ან კარების და სხვა დეტალების მუშაობას, ასე რომ ამას არანაირი საერთო არ ექნება იმასთან თუ 50 თეთრიანი სტოპის ნათურა დაიწვება ავტომობილზე ოდესმე. ამას კლიენტიც კარგად ხვდება და ასეთი კითხვებით თავს ნუ შეირცხვენთ რადგან პიროვნებამ ვისაც იმდენი გამოცდილება აქვს რომ ავტომობილში ქარხნულ პროგრამას ცვლის იმდენიც ეცოდინება რომ მისი ნამუშევარი ამასთან არანაირ კავშირში არ არის. ასე რომ ტყვილა თავს ნუ შეირცხვენთ.
DPF (დიზელის ნაწილაკების ფილტრი) არის სისტემა, რომელიც გამოიყენება დიზელის გამონაბოლქვის ნაწილაკების შესამცირებლად. DPF გაუქმება გულისხმობს ამ ფილტრის ამოღებას და ავტომობილის მართვის ბლოკის პროგრამაში ცვლილებების შეტანას, რათა ფილტრის არ არსებობამ არ გამოიწვიოს პრობლემები.
DPF – საჟევოი ფილტრის მექანიკურად გაუქმების შემდეგ აუცილებელია ავტომობილის მართვის ბლოკის პროგრამირება რათა აღარ მოხდეს ე.წ რეგენერაცია და ასევე ავტომობილის პრიბორზე და ძრავის კომპიუტერში აღარ გამოჩდეს DPF სისტემის შეცდომები, ასევე ავტომობილი არ გადავიდეს ავარიულ რეჟიმში და არ შეზღუდოს ძრავის და ტურბინის მუშაობა, თუ პროგრამულად სრულფასოვნად არ გაითიშება საჟავოი ფილტრის სისტემა ავტომობილი გააგრძელებს რეგენერაციებს რის დროსაც ხდება ბევრი საწვავის ჩასხმა ცილინდრშიც რაც იწვებს შემდეგ პრობლემებს:
- საწვავი მოხვდება ძრავის ზეთში და შეერევა მას
- ავოტმობილს ექნება თეთრი ფერის გამონაბოლქვი
- შესაძლოა ძრავი წავიდეს რაზნოსზე და დასტუკდეს (იხილეთ ვიდეო ამ ლინკზე)
დღევანდელი ტექდათვალიერების ნორმების გათვალისწინებით არცერთ ავტომობილს გაუქების გამო პრობლემები არ შექმნია თუ ძრავის სხვა ყველა დეტალი გამართულად მუშაობს და ავტომობილს ნორმალურად უფუნქციონირებს: ფარსონკები, ტურბინა, ვოზდუხამერი და ასე შემდეგ. უფრო მეტიც თუ მანქანა ხშირად რთავს რეგენერაციებს გაუმართავი DPF სისტემის გამო, ამ დროს გამოიყოფა ხილული ბოლი და შეუძლებელია ტექ-დათვალიერების გავლა, გაუქმების შემდეგ კი ეს პრომლემა გვარდება სამუდამოდ. რა მოხდება 5 და 10 წლის შემდეგ არავინ იცის და სამუდამო გარანტიას ვერავინ მოგცემთ რომ წლების შემდეგ ტექ დათვალიერების ნორმები არ შიცვლება ან თუნდაც სულ არ აიკრძალება დიზელის ძრავიანი ავტომობილები, მაგრამ მაინც ვითვალისწინებთ სხვადასხვა სიტუაციებს და კატალიზატორს ყველა მანქანაზე ადგილზე ვტოვებთ და მხოლოდ საჟავოი ფილტრის გაუქმებას ვურჩევთ მძღოლებს
- ორი წლის წინ თქვენთან დავაპროგრამე მანქანა და ეხლა მანქანაზე ჩეკმა ამინთო, პროგრამის ბრალი ხომ არ იქნება?
პასუხი კითხვაზე: თუ პროგრამას ხარვეზი აქვს რის პროცენტიც 1% შანსია ჩვენი გამოცდილების მიხედვით, პრობლემა მალევე გამოვლინდება და საშუალოდ იმ დღესვე შეეტყობა მანქანას ან 2-3 დღეში, ასე რომ თვეების მერე ან წლების მერე ავტომობილს თუ რამე გაუფუჭდება სავსებით ნორმალურია იმას თუ გავითვალისწინებთ რომ მანქანას ათასობით დეტალი აქვს საჟავოის, ეგეერის ან თუნდაც ბლუტეკის გარდა, ასე რომ სანამ მოისურვებთ სამუდამო გარანტიას მთელს ავტომობილზე და უფასო დიაგნოსტიკას კარგად დაფიქრდით. ავტო დილერებიც კი სულ ახალ ავტომობილზე 2-3 წელს იძლევიან გარანტიას ისიც გარკვეულ დეტალებზე მაშინ როდესაც ცენტრში 80 000-150 000 ლარს იხდით და ჩვენთან 500-600 ლარიან მომსახურებაში ნუ მოისურვებთ სამუდამო უფასო დიაგნოსტიკას 🙂 . თუ ჩეკმა აგინთოთ ჯერ გაუკეთეთ დიაგნოსტიკა, ნახეთ რა პრობლემის გამო აანთო მანქანამ ე.წ ჩეკი (რომელსაც დაახლოებით 200-300 მიზეზის გამო ანთებს ავტომობილი) და მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეგვაწუხეთ თუ ბრალეულობა ჩვენი მხრიდან დადგინდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში გადაიხდით დიაგნოსტიკის საფასურს და ჩვენ შეგიმოწმებთ. - ერთი თვის წინ თქვენთან გავაკეთეთ პროგრამირება და ეხლა ნათურა დამეწვა, ან აბეესის დაჩიკი გაფუჭდა , ან ფეჩი ცხელ ჰაერს აღარ უბერავს, და ასე შემდეგ.როდესაც ავტომობილზე ვაუქმებთ საჟავოის, ან ეგეერს, ან ბლუტეკს და ასე შემდეგ ვეხებით მხოლოდ ძრავის კომპიუტერს და პროგრამას ვცვლით ძრავის კომპიუტერში, რომელიც უზრუნველყოფს ძრავის მუშაობას და არა ABS-ის ან ლუქის ან კარების და სხვა დეტალების მუშაობას, ასე რომ ამას არანაირი საერთო არ ექნება იმასთან თუ 50 თეთრიანი სტოპის ნათურა დაიწვება ავტომობილზე ოდესმე. ამას კლიენტიც კარგად ხვდება და ასეთი კითხვებით თავს ნუ შეირცხვენთ რადგან პიროვნებამ ვისაც იმდენი გამოცდილება აქვს რომ ავტომობილში ქარხნულ პროგრამას ცვლის იმდენიც ეცოდინება რომ მისი ნამუშევარი ამასთან არანაირ კავშირში არ არის. ასე რომ ტყვილა თავს ნუ შეირცხვენთ.
კომენტარები